Bijna zover! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Melissa en Fleur - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Melissa en Fleur - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Door: melissaenfleur

Blijf op de hoogte en volg Melissa en Fleur

10 April 2010 | Nederland, Vlaardingen

Hallo lieve mensen,
welkom op onze blog! Binnenkort (vanaf 23 april) kan je ons avontuur in Kenia volgen. Eerst gaan we in Upendo Children's centre (een weeshuis in Nyeri) 2,5 maand werken. In die tijd zullen we ook sloppenwijken, ziekenhuizen en scholen bezoeken. Meer informatie over het weeshuis en de kids kun je vinden op www.upendocentre.org.
We zullen ons best doen jullie allemaal op de hoogte te houden via verhalen en foto's. Wij hebben er in ieder geval al ontzettend veel zin in!
Tot snel!
Melissa en Fleur

• 23 April 2010 - 06:52

Tessa:

Heel veel plezier gewenst meiden!!!!!

Liefs Tessa

• 25 April 2010 - 14:19

Judith:

Lieve Melissa en Fleur: geniet ervan!!!

• 26 April 2010 - 18:20

Kimberley:

Hee!
    Zijn jullie veilig aangekomen? Geen problemen gehad?
    Ik kijk uit naar jullie blog!
    xxx

• 28 April 2010 - 20:40

Jorien:

lieve Fleur en Melissa, wat jammer dat je laptop niet werkt. Jammer dat jullie je blog nu niet gemakkelijk bij kunnen houden. We zijn allemaal zo benieuwd. Misschien kunnen we een oplossing vinden en hopelijk kunnen jullie een internetcafe vinden om wat te kunnen schrijven.
    Heel veel plezier liefs mam